Nya tag

Hej alla vänner! 
Nu är det en ny härlig vecka och jag mår mycket bra. Som ni vet så vart jag tyvärr magsjuk men nu är allt mycket bättre och min första jobbdag för denna vecka gick superbra!
 
Hoppas också på att eran måndag har vart bra (: 
På fredag alltså den 8/12 så ska jag vara barnvakt till världens sötaste brorsdotter. Förhoppningsvis ska jag eventuellt ta med mig lillasyrran också. 
 
Annars så har helgen vart okej med tanke på magen dårå så det hände ju inget sådär jättespeciellt. Vart ingen julklappshandling men det får väl bli nästa helg kanske.
 
En annan grej som jag och killen har kommit fram till är att vi ska bli nykterister, alltså ingen mera alcohol för oss. Vi har inget mål på hur länge utan vi ska bara låta det gå så länge som möjligt. 
Håll tummarna för oss!
 
Ge mig gärna fler frågor eller tips på vad ni vill att jag ska skriva om så att det kanske blir lite roligare för er.
Må bra så ses vi snart igen, kram.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0