Händelserikt

Ojoj, förlåt ännu en gång för att jag inte skriver till er dagligen vilket jag vill göra. Nu är det så att början av denna vecka har gått superbra tills jag kommer hem i tisdags.
Började med att jag hade huvudvärk och var sjukt trött. Så jag gick o la mig för tänkte sova bort huvudvärken men så vaknar jag upp vid 02.30 med magont.
Det gjorde något så fruktansvärt ont (aldrig haft så ont i magen tidigare) men iallafall så försökte jag att somna om men efter att ha försökt i ca 30 min så känner jag av illamående och flyger upp på toan och kräks.
 
Kändes något bättre efteråt men hade fortfarande ruskigt ont i magen. Lyckas somna men på onsdag morgon så känner jag likadant så upp på toan igen och kräks. 
Efter det så försökte jag äta lite och dricka. 
 
Älskade baby köpte coca cola och lite mat till mig, han tog väl hand om mig. Det får han gärna göra varje dag. Hehe! 
Snälla bonus mamma gjorde i ordning en blåbärs smoothie till mig, mycket gott.
 
Sen sov jag mesta dels den dagen och vaknar upp idag vid ca 10 tiden och känner mig pigg som aldrig förr. 
Har pratat med mamma idag också, saknar henne så. 
 
Nu framöver ska jag ta det lugnt och i helgen tänkte jag o killen köpa lite julklappar. 
Så därför har jag inte kunnat skriva till er, så att ni vet om det. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0