Inte roligt alls

Hej igen! Skulle ha skrivit detta inlägg i morgon men jag tänkte att det är lika bra att göra det nu när jag ändå är här! 
 
Natten till idag drömde jag två fruktansvärda drömmar och varav en utav dom fick mig att börja gråta. Här ska ni få höra eller aa läsa ^^ Haha!
 
Första drömmen handlade om att jag var med om en olycka som dödade mig men jag förstod inte att jag var död.
Jag åkte hem till mamma och ser henne sitta i soffan o gråta medans mina småsyskon var tillsammans i ett sovrum o småpratade om mig.
Jag går fram till mamma och försöker krama om henne men det går inte, hon ser inte mig men hon kunde förstå att jag var där.
Då fattade jag också att jag hade dött, jag var så himla ledsen och försökte göra allt för att kunna prata med mamma men hon hörde inte mig. 
Tills efter tag så lyckades jag göra något som gjorde att hon kunde se mig och vi kramade om varandra medans vi båda grät men mamma var väldigt stark hon lyckades hålla tillbaka tårarna för att sedan försöka fokusera på att hålla mig lugn.
Jag kunde inte lämna hennes sida, jag ville inte till ljuset på andra sidan. Jag ville bara vara kvar.
Kunde fortfarande inte sluta gråta men mamma pratade med mig och försökte få mig att se att allt skulle bli bra.
Jag gick in till mina småsyskon för att säga farväl men dom kunde inte se mig men jag stod och lyssnade på när dom pratade gott om mig och det fick räcka.
När jag sedan går tillbaka till mamma så skulle jag kliva över till den andra sidan även fast jag inte ville det, ett sista farväl till mamma så lämnar jag henne med tårar i ögonen. 
 
"/ .... 
 
Den andra drömmen handlade om mitt gamla jobb och jag var ute med några barn i parken då en pojke kommer fram till mig och är allmänt otrevlig.
Försökte prata med honom om att vara trevlig istället men då blir han rasande och slår ner mig och eftersom att jag inte på nått sätt vill göra illa honom så låter jag han slå ner mig.
Tills jag lyckas ta mig upp och ska springa till chefen för att berätta om händelsen. Chefen hjälper mig och jag får gå hem men på vägen hem stöter jag på "kompisar" som ska köpa julgodis, umgås ett tag med dom tills polisen kommer för att undersöka oss.
Polismannen tar iväg mig och en annan "killkompis" och visitera oss medans han ställer alla möjliga sorters frågor och jag var så himla rädd över om jag hade gjort nått fel (vilket jag inte hade gjort).
 
Ja.. tuff natt kan man säga. Ledsen som fan så killen min fick trösta mig sen så somnadr jag tillsammans med Manne ( mitt gosedjur ).
Nu ska jag försöka glömma dessa drömmar, ha en bra fortsatt kväll så hörs vi igen. Kram!
Marita
2017-11-30 @ 09:26:45

Varje gång jag läser dina mardrömmar så gråter jag dockan. Jag skulle ha kännt din närvaro,lukt och din härliga värme som du ger... Puss min älskade dotter för den du är. Mamma älskar dig.

Svar: Älskar dig med mamma! Tack så mycket puss
Fliickaawn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0