Magont o annat skit

Hej alla fina! Har inte skrivit på ett tag till er, jag vet förlåt för det.
I söndags fick jag sjukt ont i magen och hade rännskita på det. Sprang på toan minst 5 gånger under den natten till måndagen. 
 
Skulle ha jobbat i måndags men så vart det ju inte med tanke på magen, har känt av magen efter det lite till o från men inte så mycket.
 
Annars så mår jag superbra, har fixat lite hemma. Killen har dammsugit och tvättat idag. Jag har diskat och ska senare byta sängkläder men först ska vi duscha innan.
 
Hur har ni haft det under dom senaste dagarna? 
Ser att ni inte har ställt några frågor eller givit mig förslag till vad jag ska skriva om.
Det gör ingenting, gör det när ni vill.
 
Har införskaffat mig en ny vinterjacka (äntligen) den är ruskigt snygg och kostade bara 500 kr. Köpte den på Lager 157 på kill- avdelningen. 
 
Finns det något mer att säga just nu? Hm.. vet inte riktigt men fråga gärna om ni vill veta mera. Annars så hörs vi snart igen.
Kram på er alla!
Anonym
2017-11-01 @ 17:05:23

Hur träffades du och din pojkvän? Hur många har du legat med? Vad letar du efter i en kille? Hur charmar man dig bäst? Vilka är dina närmaste vänner och hur träffades ni?

Svar: Jag och min pojkvän träffades via gemensamma vänner (: Ärligt så vet jag inte det exakta svaret på hur många men skulle väl gissa på max 20 st!
Jag letar efter en lång, välbyggd, fint leende och ögon hos en kille!
Oj svår fråga men att ge mig komplimanger och en uppmärksamhet på att jag verkar intressant skulle nog charma mig.
Min närmaste vän är nog en kille som kallas för Crawe (skriver inte ut namn) vi träffades via min bror om jag minns rätt. (:
Fliickaawn

Julius
2017-11-11 @ 10:06:29

Varför slutade du på ditt förra jobb? Och varför när du inte hade något nytt jobb eller utbildning?

Svar: Jag slutade på mitt förra jobb för att jag behövde en paus och för att jag ville prova på nått nytt. Jag är utbildad barnskötare det jag skulle vilja utbilda mig nu till är förskolelärare men det får bli i framtiden (:
Fliickaawn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0