Rastlös

Känner mig lite granna som en 5åring just nu, gnällig och vet inte vad jag ska göra. Låter lite såhär:
"Baby, vad ska jag göra? jag vill göra något, allt är så tråkigt. Baby..." Hahaha! jösses asså.
 
Men men ibland har man sina tråkiga, rastlösa dagar då ingenting passar. Killen ska nu iväg och handla hem lite cider till mig, han skulle också ha åkt till banken för att hämta ut sin lön som han har väntat på men checken hade han inte alls fått hem så han får lov att ringa sitt gamla jobb omgående för att lösa detta.
 
Annars vad händer? nej fan ingenting, vill ta mig iväg o handla men det får väl bli i helgen förhoppningsvis. Fan jag vill att något ska hända! 
Har ni tips eller ideer på vad jag ska hitta på eller göra?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0