Wow tack!

Hej och tack så mycket för frågorna som jag hittills har fått! Superkul och hoppas ni blev besvarade väl (: 
 
Jag har ju nu inte kunnat skriva till er på ett tag för att jag jobbar nu rätt så mycket och när jag väl kommer hem så är jag så trött att jag somnar! 
Ska försöka skärpa mig!
 
För er andra som undrar vad för slags frågor jag fått var tex. Hur träffades jag o min kille, hur många har jag legat med, varför slutade jag mitt förra jag osv. 
Ni kan gå in på kommentarerna för att läsa mina svar (:
Och ni får jättegärna fråga mer! 
 
Kan berätta att igår den 14 november så firade jag och killen 3 år tillsammans, det fick bli hemkörd pizza och mys. 
 
Dock så sov jag as dåligt den natten till idag och det ska jag berätta om i nästa inlägg! 
Tack igen för frågorna ni är bäst! Kram till er alla ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0