Dumma saker man gjort som yngre

Hej alla! nu kommer vi till det inlägget som är väldigt intressant. Alla tror jag mer eller mindre har nog gjort dumma saker som barn eller tonåring och mina dumheter ska jag skriva om nu.
 
Jag minns som tonåring att jag utan någon anledning alls kastade sten mot någons fönster och det gick ju i bitar kan man ju säga, dum som man är gjorde jag inte det bara en gång utan flera gånger. Tror tillochmed att det var vid samma hus eller gata iallafall.
 
Minns att jag också som tonåring stal leksaker på barnavdelningen på en kyrkogård, usch säger jag bara fyfan så hemsk man var. Inte nog med det så sparkade jag bort sanden hos en nyligen begravd nergrävd människa. 
Fattar inte riktigt vad man tänkte på eller varför man ens gjorde något sådant. 
 
Snattade i affärer gjorde man ju titt som tätt, det var både smink och kläder som man fick tag på. Ångrade man det då? nej absolut inte, ångrar man det nu? Ja självklart. Ångrar fan allt jävla skit man gjorde.
 
Snattade då inte bara hos affärer utan gjorde det också hemma hos "kompisar" och okända människor. Stal tillexempel en mobiltelefon.
 
Ångrar också alla dom gångerna som jag sökte uppmärksamhet hos dom "coola" människorna vilket fick mig att börja röka och ha sex i allt för tidig ålder. Samt dricka.
 
Svårt att bara komma på nu vad man gjorde förr som var så hemskt eller som man också ångrar men för att fatta mig kort och för att ni inte ska få dålig uppfattning om mig.
Jag var en sån otroligt mobbad tjej, i hela min skolgång. Dock så ska jag inte skylla på det. Men jag har gjort alla dessa dumma saker medvetet och vid den stunden också velat göra det, bara för att.
Jag var en jubel idiot tjej med ingen empati för någon, såg mig själv som ett objekt och var allment dryg mot allt o alla.
Skämdes inte ens för det.
 
Nu när man är klokare, mognare och äldre så förstår jag inte varför jag gjorde sånt här, helt onödigt och borde verkligen inte ha gjort det. Men det är lätt att vara efterklok som man brukar säga.
I dagens läge skulle jag aldrig någonsin göra något sådant och skulle jag kunna se mig själv göra detta så skulle jag nog ha slagit ner mig själv.
 
Få inga dåliga tankar om mig, jag som ni alla andra har ju vart "ung" eller vad man nu ska säga. Finns säkert ännu mera att berätta men dom här kommer jag ihåg som mest och för att göra det hela till mera ett "samveteskvarn" eller vad det nu heter så tänkte jag att varje fredag (förhoppningsvis) ska jag besvara alla era frågor med ren sanning för er som vill ställa alla sorters typer av frågor som ni vill ha svar på.
 
Låter det som en grej? jag tror det, så var öppna, våga fråga och jag garanterar er ett 100 procentigt svar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0