Fan också

Här på fliken drömmar har jag inte skrivit något på länge, för bara någon natt sen (kommer inte ihåg när) hade jag en dröm som jag så gärna ville skriva ner här till er. Men självklart när man väl ska göra det så har jag naturligtvis glömt den.
 
Blir så arg på mig själv för det var verkligen en askonstig dröm.
Jag kommer dock ihåg en annan dröm som jag hade och det handlade om att jag hade barn. 
 
Hade en son på 4 år som hette Sebastian och var gravid med nummer två. (Vet ej könet på det barnet)
Sebastian var en glad, busig men också lugn pojke. Liknade mest min pojkvän. 
Vi var glada tillsammans och hade det bra.
 
En väldigt kort dröm jag vet men det var den ända som jag kom ihåg. Haha! fan jag önskar att jag kunde minnas den andra drömmen för den var både konstig men också lite läskig om jag minns känslan rätt.
 
Har ni haft någon dröm som ni kommer ihåg? berätta gärna om ni vill.
Skriver mera till er senare, just nu håller jag på med att ränsa min garderåb och tvättar kläder.
Hörs snart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0