Helg

Hej alla! skönt med helg eller hur? själv har jag vart ledig idag, men har faktiskt inte bara slöat som jag brukar.
Jag har diskat, tvättat och ränsat kläder. Har fått ihop två påsar med kläder som ska slängas, tror inte det är värt att ge bort nått utav det för att det är så gammalt och väl använt.
 
Ska snart göra mig en kopp kaffe tänkte jag, kanske prata lite mer med mamma och sen så blir det väl att vänta in att familjen ska komma hem.
Jo juste måste betala räkningarna när killen kommer, annars så är det fritt fram att få göra vad man vill.
 
Sugen på att käka ute, gå på bio eller bara ta ett eller tretton glas vin. Men vi får se vad som händer och sker.
Hur ser eran helg ut?
Hoppas att eran helg blir bra.
 
Ska på söndag eventuellt ut med bonus mamma för att shoppa lite, tänkte försöka införskaffa mig en ny vinter jacka. 
Annars har jag inte direkt några planer alls.
 
Ska kanske också byta sängkläder om jag orkar det, duscha och fortsätta att ränsa ut lite saker och skit.
Vi kanske hörs senare eller nån annan dag! 
 
Kram! <3
 
Juste en annan sak bara som jag kan berätta, beställde underkläder på Bonprix eller vad det nu heter och ville så gärna ha bh:ar utan bygel för tycker det känns lättare, friare och skönare. Men haha, när jag provade ena så känns det mera att ha på sig en lite topp typ, den passar och är bekväm men det ser knappt ut som att jag har några bröst. 
Blir nog att införskaffa lite mera Bh:ar och med bygel denna gång.
Har ni beställt där någongång? 
Kattis
2017-11-05 @ 18:00:18

Varför slutade du på ditt gamla jobb? Va det nån där som du inte tyckte om? Och hur tycker du om det din mamma skriver i sin blogg? :)

Svar: Nej det var inga problem med kollegor eller så, det vart helt enkelt för mycket för mig tyvärr.Haha! Ja mamma skriver på sitt sätt vilket är roligt jag själv tycker om att läsa den!
Fliickaawn

Kattis
2017-11-05 @ 18:00:18

Varför slutade du på ditt gamla jobb? Va det nån där som du inte tyckte om? Och hur tycker du om det din mamma skriver i sin blogg? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0