Visdomständer

Visdomständer är inte det typ de värsta som finns? dom är helt världelösa, gör ont, skapar problem och gör en sjuk lättare eller mottaglig till förkylningar samt inflammation.
 
Jag har alla mina fyra visdomständer, tur har jag med att dom inte har hål i sig eller är trasiga på nått sätt. Men när dom håller på att växa eller inte riktigt har kommit upp ännu så gör det ont som fan. 
Är svullen nu tack vare tanden som vill växa till sig, känner av en viss förkylning men inte så farligt. 
Vill bara att det ska vara över, men jag vet att detta kan pågå i ungefär två veckor tills den har lugnat sig.
 
Kan ju fan inte låta blir att vara där o pilla heller. Någon mer än jag som har detta lidande till o från? 
 
Glöm inte att ställa frågor till mig som ska besvaras tills på fredag men vem vet det kanske kommer tidigare än så, det beror på er. 
Ni får gärna också komma med egna ideer om vad ni vill att jag ska skriva om. 
 
Ha en bra dag, själv ska jag lägga mig i sängen (igen) och titta på Nettan. Skulle ha gått o handlat idag men det fan orkar inte jag just nu. Mera kaffe o mackor till mig, fetma here i come <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0