Bra start

Hej! Idag har jag haft en jättebra dag på jobbet, hoppas ni också har haft en bra dag.

Jag kan tala om att ni får gärna börja med att ställa frågor igen till mig om det är något som ni undrar över och självklart ge mig era tips på inlägg som ni önskas läsa. 

Igår så skrev jag till er att jag skulle berätta något som jag vart arg över och det mina vänner är dom jävlarna som jobbar inom radiotjänst. 

Dom ringde mig med hemligt nummer i helgen och kräver att jag ska betala för något som jag inte har. 
Dom berättar också att det är bara mitt namn som dyker upp på lägenheten som jag bor i, vilket jag tycker är jättekonstigt. 

Dom vill också att jag ska ge ut dom andras nummer vilket jag självklart inte gör, kan dom hitta mitt nummer så kan dom fan i mig hitta dom andra också. 
Inte nog med det så lyssnar dom inte på vad jag säger utan motfråga mig som ett jävla förhör vilket gör mig ännu mer arg. 
Jag ska aldrig mer svara på hemligt nummer. 

Blir ni också arga på dom? Asså dom ger sig ju fan inte, lämna mig ifred. 

Ja.. Det var de som jag ville berätta för er. Imorgon så tänkte jag skriva lite om en bok som jag läser. 
Håll utkik så hörs vi igen i morgon, ha en trevlig kväll. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life - Dreams - Thoughts

Här får ni en inblick in på mitt liv, drömmar och tankar.

RSS 2.0